Hot, Roasted n' Toasted, yummi!!

Efter en tuff dag i föreläsningssalarnas dunkla och nästan påträngande lokaler så unnar jag mig själv att koka ihop ett litet delikat spektakel. Jag kallar det: Roasted n' Toasted a la Deguard!

För er med lite tamare smaklökar så är detta inget jag rekommenderar starkt. För det är just det denna rätten är.. Stark! Jag hade Magnus Samuelsson över på besök för en provsmakning, men han sprang hem till mamma likt en liten flicka som ramlat och skrapat upp knäna. Så stark är denna Toasten.
Ingedienser:
  • Ett stycke vitt (onyttigt) bröd
  • Jalapeños
  • smör
  • Ost
  • skinka/korv
  • Hot BBQ-sås
  • Ett stek (egenvärpt) ägg
  • Cayennepeppar
Efter detta så tillagar ni det hela i en välpolerad stekpannao ch ser till att stekytan blir sådär riktigt välrostad. Utifrån texten ovan kan nu redan nu tyda hur pass gott/stark/äckligt/fattigt/lyxigt detta kommer att bli!
Smaklig Måltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0