Sverige känns inte lika svenskt längre..?

Sverige känns inte lika Svenskt längre. Och med det sagt så tar jag för givet att ni vet att jag snackar om de nya datainsamlings-lagarna. Jag själv bryr mig kanske inte speciellt mycket.. men tänk stackarna som bedriver illegal verksamhet eller skriver snuskiga saker med älskarinnan liksom. Känns som att det bara kommer bli att vakna upp på morgonen, för att utan att någon ska märka det, ta sig igenom dagen för att tyst kunna gå och lägga sig igen..

Det blir inte så mycket action om alla skall vara rädda för att någon spionerar på dig.. eller är det just så det kommer bli. Kravaller på gatorna, nedbrända byggnader och ett tappat förtroende för staten.

Tacka vet jag mig själv och alla andra sköna idioter! Videoklippet i dagens ära.. det får alla titta på! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0