I'm coming home, baby!

Så, då var första terminen vid Linnéuniversitetet avklarad! Inga konstigheter. Sen har man haft en och annan omtenta men vad gör det när alla övriga omständigheter har varit underbara.
Det skall bli skönt att kolla läget hemma i Kullavik igen efter såpass lång tid på motsatt kust. Jag kan inte direkt säga att ostkusten har smittat av sig värst mycket - mer än att man har skapat sig ett extremt skönt kompisgäng! Riktigt sköna lirare i Kalmar måste jag säga.. och Väldigt söta tjejer för den delen!
Tåget omfamnar rälsen så att man riktigt känner vibrationerna leta sig upp mellan låren.. mmmmh!
Nu lutar vi oss tillbaka och älskar omsorgsfullt med fredagskvällen ;)
..Glöm heller inte att tuna in på www.radioshore.se för att lyssna på denna säsongens sista och mest spännande radioshow som Sverige har att erbjuda!
Puss på er alla så syns vi när vi ses!
Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv; Jag tycker det är jätte bra när dom tar vara på pälsen från ett dött djur, det har jag inga problem med, men ofast är inte pälsarna gjorde i sverige och du kan bara googla lite så får du se nån fin liten film om hur dom tar av pälsen. Dom skjuter inte ens djuren först eftersom det ''förstör'' pälsen

2010-12-18 @ 21:34:08
URL: http://bloondast.blogg.se/
Postat av: Lovisa Wiklund

Ååååh. Detta gör mig alltid lika glad! När någon säger till att dom finner intresse i att läsa min blogg. Jag kommer snart att köra igång igen, du får hålla utkik! Take care. Kram!

2010-12-19 @ 20:26:21
URL: http://lvw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0