Happy Christmas Everybody!!

Nu är det Jul här i vårt och jag har precis dratt upp en skön snus?
Nej, men så kan man väl inte rimma Deguard?! Ämen va fan dårå?!

På julen får man göra vad man vill... och framför allt tycka vad man vill! Så har det alltid varit i alla dagar och så kommer det alltid att vara.

Vad säger ni, har ni köpt era julklappar än eller? ;) Själv har jag köpt dom finaste klapparna som mänskligheten någonsin har skapat: Nya S60 till pappa.. En resa till Thailand för 30 tusen till mamma... en ny dator till minsta lillebrorsan och 3 kostymer 45000:-/styck! Riktigt nice! Det går bra på bloggen nu asså :D
Baktanken är ju att familjen nästa år skall försöka toppa ens julklappar så att man redan nu sitter säkert och vet att deras 2011 kommer gå åt till att spara..spara och åter igen SPARA.. för att så gott dom kan kunna överklassa mina klappar detta året!

Men skall jag vara ärlig så är det enda jag önskar mig att människor skall ge fan i att bry sig och lägga ner massa tid på skitsaker. Bara idag när jag var i affären så ser man folk som hade kunnat döda sina egna barn för att komma före i kön till kassan.. va fan e det liksom?
Skärp er nu folket och hör och lär! 

Citerat Deguard
"Lev som om du skulle dö i morgon... men skulle du överleva så se till att ha en B-plan"

Puss På er så syns vi när vi ses så bjuder jag på ett julklipp med jullåt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0