God Morgo... eller God Natt!

Allesammans! Det är storartade planer på gång!
Lika tung som Gordon Gekkos handsydda plånbok var på 80-talet - lika tung är just nu visionen för hur man med lite tålamod och kreativitet kan styra upp ett proffsigare bloggsverige.
För helvete Kissie.. Dessie.. HugoRosa.. (Är väldigt nära att nämna Daniel Paris, men han kör ta mig fan sitt race och det är respekt) och alla andra trötta bloggare! Time to Step it up!
Och för att inte tala om alla läsare som sitter och avgudar folket. Ni vet att ni tittar på dåligt inspelade webcam-klipp med folk som sitter och berättar för er att dom inte har något intressant att tala om? Låter det vettigt eller... lite mer självrespekt har ni väl?

Självklart får man titta på och uppskatta vad man vill - men jag säger bara att det finns en jävla massa annan skit som är både roligare och skönare att kolla på!
Wohh.. Detta blir ju världen bästa "Skit i alla andra och kolla bara på min blogg-inlägg"... men vem fan bryr sig!
Hade inte klockan varit så mycket så hade jag velat sitta och dra detta inlägget i en asdålig webcam och avsluta med att kasta ut datorn genom fönstret ifrån 6:e våningen på Baglioni Hotel London där jag befinner mig nu (punkt)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0